borta bra men hemma bäst ?

nae man kan ju undra vad man tycker sen när man bott hemifrån ett tag... undrar vad min syster tycker, kalmar eller hylte? iallafall så åkte min kära syster hem nu efter en helg här hemma, alltid lika kul när hon är hemma. älskar min syster! idag blir det nog bara en slappdag, ska nog kolla på lite film och bara chilla som tusan!


Lay a whisper on my pillow
Leave the winter on the ground
I wake up lonely, is there a silence
In the bedroom and all around

Touch me now, I close my eyes
And dream away...


syster caroline & jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig också sis! Det var skönt o va hemma, o trevligt med en tripp till Halmstad bara du och jag. Och du, man vänjer sig efter ett tag när man flyttat. Det är trist i början dock. jag har börjat få mer hemlängtan sen efter julen också nu, tror det är för att det är så mycket nu med att jag slutar skolan snart och ska börja jobba och flytta igen och allt, mycket som rör sig i huvudet! Då är det skönt att komma hem och slippa bry sig om nåt! <3

2009-02-16 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0