JULLOV!!!

känns helt underbart o säga att jag har jullov! i torsdags så hade jag o sambo party, vi var runt 20 pers som dansade, spelade gitarr, sjöng, fågeldansen, snökastning (inomhus) med mera!.. jag o sambo stack på efterfest o lämnade de trötta hemma, på efterfesten blev det att kolla på massa gamla bilder och skratta åt härliga vänner! vid halv 5-tiden stack vi hem, kom hem o städade upp det mesta, jag tog mig en dusch och gick sedan o la mig runt 6-tiden.. sen upp igen 2h senare. iväg till skolan o sen till kyrkan där det bjöds på sång och härligheter! hem till landet kom jag efter kyrkan, trött som tusan somnade jag i soffan.. men stapplade upp till sängen o sov där några timmar.. min fredagkväll bestod baraa av att sova o kolla på tv, vilket var skönt!

idag ska jag tillsammans med gympan vara i en lokal och äta massa julmat och dansa och ha det mysigt! sedan ska vi alla sova där.. på söndag ska jag o Jossi massera 8 pers. äta mat och bada tunna! mysigt va ?
fullproppad helg! but I like it!



funderar på nyår.. J&C drar o åker skidor.. I drar till skåne och själv är jag kvar här i hålan..
känns väl sådär..
jag vill avsluta detta förjävliga år med folk jag tycker om.. men men
blir nog att jag följer med la familia som jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Carro.

vafasen, snö inomhus!!?

2009-12-19 @ 18:18:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysigt va ordet :D<3

2009-12-19 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0