I believe the children are our future

Det är fredag, iallafall i 45 minuter till.. Dagen har varit lång, heldag i skolan på en fredag är inte det roligaste, "prov" i svenskan där man jobbade 2&2 gick bra, tror jag.. engelskan kolla på "I am Sam" = bra tillfälle för mig att ta igen de timmar sömn jag behövde och eftersom jag redan sett filmen innan så somnade jag till sisådär lite mer än 2/3 av filmen.  Matte = panik pga nationella nästa vecka. min fredagkväll skulle egentligen bestå av plugg. har jag orkat? nej! för det första kommer man hem runt 18.00  då bara sätter man sig i soffan, sen äter man, sen kom kusinerna på besök, sen efterrätt, sen massera så ne jag har inte hunnit med något plugg ikväll..blir bara "lite" mer plugg imon.. åå och ma o pa som ska till båstad på nån julsak o jag kan förmodligen inte följa med pga allt jävla plugg.. död åt plugg.. jag sitter o klurar på mitt mail, det är svårt att säga bra saker om en själv. men jag försöker så gott jag kan! ne om jag sover nu så orkar jag kanske upp imon så jag kan plugga på dagen så jag hinner träffa bästa vän på kvällen!

ha en fortsatt bra fredagkväll/natt
& puss på alla bra, puss på O2, Puss på familj, Puss på vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0