3 månader!

sambo o jag bestämde oss igår för att vi verkligen skulle gå upp i rättan tid idag, göra frulle och kolla på julkalendern. vi kom upp precis innan när det var tänkt 30 min innan det började. vi orkar inte längre. vi blir sjuka. vi sover för lite. vi pluggar för lite. vi äter för dåligt ibland för mycket väldigt för onyttigt. vi städar bara när det passar oss vi tvättar när det behövs och vi sover när vi känner för det. idag kom vi nästan för sent. så länge vi inte kommer för sent är det okej. vi hade läxförhör i anatomi, det suger, det är svårt och jag oroas ständigt över om jag ska klara certifieringen.. vi masserade o jag somnade ännu en gång. det är skönt, med tanke på hur mycket vi sover här. efter skolan fikade vi och tjejerna. mysigt, bokade biljetter till new moon imorgon kl 21.30 vi ska mysa, tjejerna och vi, de sover här och vi ska lägga all tid till varandra.. sambo hade inte sett twilight så vi hyrde den, jag somnade och vaknade med ännu ondare i halsen än tidigare. imorgon har vi kunder på spat, hur bra är det att ha ont i halsen då? inte så bra.. jag tar itu med det imorgon, nu måste jag duscha därefter sängen direkt. kommer slockna direkt. glöm inte att jag o sambo idag har bott tillsammans i 3 månader!



nu. godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Carro.

jaha är de dom du har! hoppas de funkar på mig med då ;) anv du dom varje dag?

2009-12-02 @ 20:29:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0