tvättad mobil är bra..

gårdagen var helt galen. hade sjukt kul som alltid med de underbara människorna.
sov där, o åkte hem imorse, skulle slänga in min stora kofta i tvättmaskinen och gissa vad jag kommer på när jag satt på den? aaa just det, att jag har min mobil i ena fickan på koftan. starkt jobbat alexandra.. våldta tvättmaskinen, försöka få ut min lilla bebis o plocka isär den och blåsa med hårtorken.. den lyser rött och är helt fuktskadad. jävla skit, varför finns det inte vattentäta mobiler? eller gör det de? jag borde inte få äga mobil, de lever inte gott i mitt sällskap.. som sagt lyckad kväll igår och nu ska jag fortsätta med plugget om jag kan hålla ögonen öppna..

jag säger bara en sak, fyfan vad jag älskar dig unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0