tredje världskriget imorse?

imorse vaknade jag av ett jävla brak, hjärtat hoppade nästan ur mig, åskan var igång, jag försökte somna om, inte långt därefter kommer en blixt som fyller hela mitt rum med ljus, som att alla lampor i rummet exploderade, jag flög upp o inte ensam brorsan flög också upp å vi sprang ner med täckena runt oss jag la mig jämte sis men förflyttade mig lite senare till soffan, där försökte jag sova vidare.. lyckades väl halvbra. sis kom upp och väckte mig och vi begav oss till stan, där jag fick mig en liten klippning (som behövdes, efter ett halvår ) inhandlades även present till far min som fyller år imon. och jag hjälpte sis med att hitta kläder, vi avslutade med en fika på espresso. gott !


Kommentarer
Postat av: joss

Duu...jag kan säga att jag vaknade av samma jädra åska :P den var precis ovanför :O <3

2009-08-03 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0