Marinfestivalen -09

i fredas så blev det en tur till lager157 där 2linnen/klänningar, en kjol, trosor och en gosig kofta inhandlades.

efter lite om och men så begav sig sedan jag o I oss in till hstd där marinfestivalen höll hus
där träffade vi på en massa goa människor och kom i säng runt 3 gjorde vi
försov oss, tog 7.45 bussen hem vilket var en ren död för mig som inte varit uppe så tidigt på himla länge.
väl hemma sov jag, I kom till mig igen och vi sov lite till sen var det in till stan igen, först till östra, pizzaätande, fixning o lite cider på det. vi tog oss sedan in till lägenheten lite mer ciderdrickande och idas försök att tända min fönsterlampa resulterade i att en propp gick så vi fick ta oss ner till hyresvärden vilket resulterade i en ihopviken alexandra i trappen med två ömmande fingrar o hängning i ledstången. vi packade ihop vad vi behövde i mörkret och lät hyresvärden sköta resten. vi hamnade på pios bakficka med himla trevligt folk. tiden rann iväg och hamnade i Js lägenhet med filmtittande, eurotrip.. folket somnade o jag och O satt o skrattade åt filmen. klockan rann iväg lite till o jag ringde sis, åkte discotaxi till lägenheten vid halv 4. avslutade kvällen i lägenheten.




vi vaknade runt 12 idag o var ifrån lägenheten vid 12.30 jag tog mig ut till östra igen o I hem.
fick maten på bordet när jag kom ut och åkte strax därefter in till hamnen o kollade på ostindiefararen och saknade elida var där, "sailing for jesus christ " på denna båten eller den gamla båten så har både jag och mina syskon varit på konfirmationsläger. kände igen iallafall en på besättningen och vi lyssnade på deras gospel tog en glass lyssnade lite på E.M.D och begav oss sedan hem igen.





har haft en kanonhelg med underbart folk helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0