en tur till gekås och Pappas födelsedag

dagen började med att jag blev väckt av mami när jag sov som bäst, vi sjöng för pappa, för det är hans födelsedag. jag somnade om igen och vaknade av bros som ville ha med mig till gekås, jag bror o hans kompis tog oss en tur dit. ingen lång vistelse men trevligt att komma ut. kom hem och åt med familjen o fikade. slingade sis hår som tydligen inte blev bra. kan inte varit mitt fel iallafall. höhö. imorgon bär det av, faster o kusin C hämtar mig runt 13. sen är det kusinträff som gäller. vet dock inte riktigt vad vi ska göra. sen tar jag mig ner till stan o träffar J o hänkar henne till frösakull där jag ska befinna mig till fredag så det blir tyvärr ingen bloggning resten av veckan förrens på fredag dåva. vi ska mysa galet i hennes stuga och på torsdag är det tjejkväll som gäller.. min bästa vän flyttar snart ifrån mig igen för ett till år av skola. tusan i helvetet säger jag bara att vi nog inte kommer ses mer förrens hon flyttar. jag erkänner att jag satt här och lipade pga det innan och för att jag av någon anledning är så himla glömsk o får allt att krocka. jag vill ha vardag nu och jag vill träffa I igen.. sommarlovet har inte varit tillräckligt., jag är inte nöjd! jag tycker inte om att vara utan henne.. det gör mig tom.. jag känner mig tom. . jag går och lägger mig..

ha en fortsatt bra vecka alla fina!

lägger in lite bilder..

förresten så letar vi förfullt! vi ger inte upp!







I'll always love you guys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0