idag är det tisdag shalalalalaaa

tidig morgon, ville man gå upp? neee.. men det fick man göra ändå.. upp till skolan och ha svenska, där inget blev gjort. känns konstigt att man måste KÄMPA för att få ett VG i svenska, det känns inte så bra eftersom man har haft MVG i slutbetyg i svenska på högstadiet.. ack ack, det är inget fel på mig, det är läraren o dess konstiga uppgifter.. t.ex  gå å dö bokrecension. in my ass att jag kommer kunna läsa ut  minst 2 böcker innan skolan slutar... iallafall efter svenskan så var det historia, började på ett nytt arbete, våra idéer spann på riktigt bra och jag tror arbetet kommer att bli kanon. tummen upp för gruppen också! sen var det lunch, bara chill o roligt samtalsämne.. sen engelska där det mest blev planerande, sen blev vi sugna på fika så efter vi slutat och efter vi suttit utanför skolan ett tag så gick vi bort till espresso house o satt där o planerade. vi hoppas nu att detta ska bli bra!! nu är jag hemma en sväng iallaflal, har packat resväskan o ska snart bege mig tillsammans med josse ut till frösakull å chilla där ikväll o sova där o sen till skolan imon långdag på spa och därefter hem.. känns jobbigt att behöva åka buss ensam.. men det fixar sig säkert.. nu måste jag gå för bussen kommer snart...

ha en chill tisdagseftermiddag..

dagens outfit: blåa chinos från bikbok o vit tröja från gina. + 3 armband.


Kommentarer
Postat av: Sis

Du får läsa 2korta böcker XD

2009-04-21 @ 18:07:11
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0