dyrt.

åkte till gekås imorse med syster, var ju där för inte alls längesen, men skulle med som sällskap, o jag skulle absolut inte ha så mycket saker, men det blev visst en hel del.. gekås är inte billigt!! 700 i rövhålet.. inga mer pengar denna månad, det var mina matpengar det.. men aa i rövhålet kanske det inte var, jag köpte mig koola anna bodyn, en väska, peeling till ansikte o kropp, ansiktskräm, en mascara, slingblondering ( ska jag slinga mig ljusare?) rakhyvel, o en bh, men jag menar det var inte så värst mycket, men ändå 700!!!  men man får väl tänka som så att det hade varit dyrare om jag köpt sakerna någon annanstans.. men efter det så skulle sis på möte, så fick sitta i bilen x antal minuter.. tråkigt tråkigt.. därefter äntligen hem, o nu sitter jag här en stund, ska snart städa rum o så, för imon kommer ju mina snäckor hit o ska nana.. ikväll ska förhoppningsvis mitt hår blonderas, jag ska även peela mig o fixa naglar o sånt där, det blir även god mat. familjekväll ikväll.. får väl sätta på musiken på hög volym nu o försöka åla mig fram genom kläderna på rummet, för att förhoppningsvis sedan få in de i garderoben.. ja, så får det bli!

hejåhåhejdå!

tidsfördriv i bilen..
hi
ii

bodyn jag köpte o över min monkikjol + väskan jag också köpte.

mi
mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0