besvarad

det känns så skönt att få frågor besvarade. det blir liksom en sån lättnad. så skönt så skönt!! att gå med massa frågor inom sig blir så jobbigt i längden, det blir bara att man svarar på frågorna själv och då blir det att man tar svaren som dåliga, iallafall jag gör det. man deppar ner sig och det är inge bra. det är nog viktigt att våga fråga faktiskt att våga lyfta sig från marken för en stund.

jag kan säga att inga barn har blivit gjorda nu i eftermiddag.. jag har övat liiiite på svenskan, annars har jag bara frossat choklad o varit allmänt trött på allt. jag misslyckades med att göra nudlar tillomed, o jag tappade ett lock i golvet så det lät som att hela huset skulle trilla ihop.. om jag vågar ge mig på migrationsarbetet så ska jag nog göra det nu, för det behövs..
ha en fortsatt bra måndagkväll..

Josefin Svensson är en bra vän shalalalalaaa!  & vi grejar detta tsm!



Kommentarer
Postat av: Sis

Haha, ååh låter som att du haft det lite besvärligt idag! Hoppas det blir bättre imorgon :)

2009-04-20 @ 22:40:22
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0