back on track

nu är jag tillbaka i stan igen, känns som helgen har gått väldigt fort faktiskt, eftersom man bara varit hemma en natt o nästan inte umgåtts något med päronen så känns det rätt surt att vara tillbaka i lägenheten, men samtidigt ganska skönt. men däremot är jag ledig på torsdag så tänkte att jag tar mig hemåt onsdagkväll o gör mamma sällskap, för pappa skulle tydligen upp till dalarna med jobbet.. nationella engelskauppsats på fredag = kommer gå åt skogen.. men för att vara positiv så får man la hoppas det går bra! haha. lycka till till de som ska göra den. nu får ni "dagens outfit" från i torsdags. haha!

kjol från a&a , skjorta från diesel, skärp från röda korset.

Kommentarer
Postat av: Sis

Shit vad snygga kläder! Du är jättefin i dem!

2009-04-19 @ 21:23:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack så mycket sis!!

2009-04-19 @ 22:35:42
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0