ägga

vaknade igår runt 11-tiden (?) runt där iallafall, städade mitt rum hela dagen nästan, det behövdes verkligen, jag bäddade även till snäckorna som skulle sova hos mig. när jag städat klart o så, då var klockan runt 4 så då var det bara att dyka in i duschen fort som tusan, efter ett tag i duschen knackar I på dörren, "HEJ!" skynda skynda skynda mig, ut o märkte i all hast att jag rakat upp min häl, blod överallt! fränt, det hade jag ju verkligen tid med..på med kläder, sminka mig o hopp in i bilen o iväg till ägga, där satt vi ett tag, jag I & E det var trevligt att träffa E igen, I med för den delen, men vi träffas lite oftare än jag o E.. jag o E satt där när I skulle spela, tills C, J & E kom.. vi kollade lite när de spelade, därefter gick vi ner o käkade på venezia, det var sjukt längesen man käkade pizza, å det var gott vill jag lova! efter pizzan gick vi upp till ägga igen, runt 21-tiden gick vi hem till J och gjorde oss iordning inför kvällen.. runt 22.30-tiden åkte vi ut till byås där inte en jävel var typ. tråkigt som tusan! jag I,S & H åkte tillbaka till ägga å kollade läget, där man träffade på J, snackelisnack, tillbaka till byås, denna gången bara H som körde mig dit, dansade med C,J & E själva på dansgolvet & i buren, kul var det. tråkigt, lite folk, så V körde oss tillbaka till ägga, 20kr till det är tummen ner då jag måste leva på 22kr denna månaden. känns inte så bra..  luft är väl rätt gott det med... men ägga blev väl kanske inte direkt så långvarigt. blev bara en massa rännande, men det var kul iallafall! till slut kom vi hem till J o därefter kom Mami & hämtade oss, väl hemma lagades det hamburgare, gott! sen var sängen nästa station. vaknade imorse av att C kittlade mig på foten. upp å jag lagade frulle, ägg & rostat bröd & O'boy! mumma! sen körde vi C & E till bussen. sen hem med J o nu är man hemma.. tack alla som gjorde kvällen!

                                          carro & emilias lilla säng                     min & josses

                  
                                       


  



bäst vare dock innan vi skulle sova, Jag & Josse körde oss en liten dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0