aerobic

jag kan säga att åka buss 06.40 på morgonen är ingen höjdare, är glad att jag har min lägenhet! hade ju som sagt nationella engelska uppsats idag på morgonen, o det gick nog hyffsat bra tror jag, får se hur resultatet blir. efter nationella hade vi en lååååång rast, där vi bl.a la oss i soffan o kollade på "Boog & Elliot" fräna är de. haha. sen en massa slapp utanför skolan innan vi gick in till stan o träffade på E som drog med oss så vi blev stylade av JB:s frisörelever. blev lite volume på mig. najs! dock blev det ju typ förstört när man skulle sätta upp håret vid aerobicpasset som vi sedan hade på TK, kan inte säga att jag är särskilt vältränad, men det var ganska skoj. känner verkligen att jag behöver sätta igång med träning! börjar imon, med att ut o jogga, haha hur nu det ska gå.. aja. får se vad som händer ikväll, pappa kommer hem från dalarna runt 8-tiden så då blir det mat o antar bara slapp denna helgen, skönt!

ha en bra fredagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0